Tapahtunutta

Ulkoilupäivä Niemisjärvellä EVO:n kasallispuistossa 15.6.2021.
Hieno alkukesän päivä suosi tilaisuuttamme huonoista sääennusteista huolimatta. Kierreltiin luontopoluilla ja nautittiin Eilan valmistamista eväistä. Mukana 31 osallistujaa.
Alla osallistujia yhteiskuvassa kioskin kuistilla.

Kukkosaaren retki 1.10.2020.

Kerhon syysretki oli Hauhon Vihavuodessa, Kukkosaaren laavulla. Mukaan ilmoittautui 22 innokasta ulkoilijaa. Vihavuoden Koskikahvilan pihalta marssimme kilometrin matkan Kukkosaaren laavulle, joka sijaitsee niemenkärjessä Pälkäneellä Pirkanmaan maakunnassa. Laavulla odotti pullakahvit mehun ja grillimakkaran kanssa. Aika kului rattoisasti kauniina ja aurinkoisena syyspäivänä. Lähtiessä tutustuimme Vihavuoden entisen sahan alueeseen ja rannassa majailevaan Säynävä-yhdyskuntaan, "pullasäyneitä".  Ovat tosi isoja, kun saavat kasvaa kosken partaalla kalastuskielto alueella. Teimme vielä kävelyretken kosken toiselle puolelle Karvialan idylliseen maalaiskylään.  Kuvassa osa porukasta.
KIITOS osallistujille.

-------------------------------------------------------

Talvea ja lunta hakemassa Tallinnassa. 21.-22.1.2020.

Matkalle ilmoittautui 28 osallistujaa. Kuljetuksen satamaan ja kiertoajelut Tallinnassa hoiti HämeBus Oy. Talvea emme löytäneet, mutta kuljettajamme Joonas vei meitä kumpanakin päivänä erilaisiin aktiviteetteihin ja bussi oli mukana, saimme ostokset suoraan kyytiin.

Hotelli Shnell oli Telliskiven alueella. Sieltä löytyi aivan uusi puoli Tallinnasta, jonne ei juuri muutoin tule mentyä.         Ryhmäkuvassa ollaan Rocca al Maren pihalla.

Kiitos osallistujille !

Kõik ühes pildis.

-------------------------------------------------------

Kerhon kesäretki 28.8.2019 suuntautui Rajamäelle Alkon tehdasmuseoon.

Mukana oli 29 innokasta osallistujaa. Museossa oli paljon  nähtävää ja saimme kuulla mielenkiintoisen esityksen hiivan valmistuksesta - pirtun keittoon. Viereilun jälkeen poikkesimme lounaalla Hyvinkäällä, ennen kotimatkaa.

-------------------------------------------------------

15 kerholaista kokoontui ulkoilupäivän viettoon Alajärven Kotsaareen 13.2.2019. Makkaranpaisto ja pullakahvittelu maistuivat luonnon keskellä. Ideoita tilaisuuksien sisällöstä tuli mm. keilausta, kylpylää, teatteriretkiä, Tallinnan matka yms. Toimikunta alkaa työstämään. Kiitos osallistujille.